Strona główna > Pleciuga > Pleciuga – Czyli Fotografia nie tylko ślubna

Pleciuga – Czyli Fotografia nie tylko ślubna

Współpracę z Szczecińskim Teatrem Lalek rozpocząłem w listopadzie 2009 roku.

Pewnego poranka, o bardzo nieludzkiej godzinie, zadzwonił do mnie Grzesiek z propozycją wykonania kilku zdjęć do Citylight.

Czemu nie? Wypchałem torbę sprzętem: Aparat, lampa, dwa obiektywy, kilka kart pamięci, dodatkowy aku i dodatkowe body.

Z kilkoma kilogramami na ramieniu udałem się do Teatru. Jako, że daleko nie mam, to zdecydowałem się na tzw. „z buta”.

Po 20 minutach jestem na miejscu. Szybko odnajduję Grześka, szybkie ustalenia co i jak i do dzieła.

Sala ciemna, czasu mało. 40 minut i po sprawie. Szybki powrót do domu. Wywołanie rawów i wysyłka zdjęć do grafika, którym okazuje się dobry znajomy – Maciej.

Po dwóch dniach dostaję plakat na maila:

Fot. Przemysław Stodolny
Grafika: Maciej Plater-Zyberk

Kategorie:Pleciuga
  1. 22 lutego, 2010 o 6:34 pm

    piękne piersi ma Pani z plakatu. Gratuluje zdjęcia.

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz